Mansoft logo
×


Bliv en del af Mansoft

Vi er et dansk IT-konsulenthus med over 200 funktionæransatte konsulenter og vi er i rivende udvikling både nationalt og internationalt. For til stadighed at kunne sikre vores kunder de rigtige konsulenter, søger vi løbende nye medarbejdere i hele Danmark. Du vil her på siden kunne følge med og se de ledige stillinger, som vi aktuelt tilbyder.

Mansoft’s medarbejdere får mulighed for at arbejde hos en lang række af Danmarks førende virksomheder og institutioner og har mulighed for at få spændende og forskelligartede opgaver hos vore kunder.

Mansoft’s forventninger til dig er, at du har en serviceminded indstilling til vores kunders opgaver og at du kan håndtere at arbejde i forskelligartede arbejdsmiljøer samt at dine faglige kompetencer indenfor dit fagområde er på plads.

Finder du ikke den rigtige stilling lige nu, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning, hvor du kort beskriver dine kompetencer.



Ledige stillinger Uopfordret

LEDIGE STILLINGER

Hvor: Storkøbenhavn Ansøgningsfrist: Løbende
SCCM-konsulent

Ønsker du at arbejde med SCCM Løsninger for et af Danmarks førende konsulenthuse? Så er du kommet til det rette sted!

Mansoft A/S er et IT-konsulenthus med over 200 medarbejdere. Vi er i rivende udvikling både nationalt og internationalt, og for at kunne sikre vores kunder en fortsat høj kvalitet, søger vi nu nye kolleger, der har erfaring inden for Client Management.

Dine primære arbejdsopgaver

Du vil blive en del af et dygtigt team der har til opgave at:
  • Designe og implementere SCCM
  • Drifte større SCCM-installationer

Afhængig af din erfaring vil du skulle deltage i projektledelsen, arkitekturarbejdet eller driften af kundernes Client Management-løsninger. Vi løser større projekter i teams, hvilket giver dig mulighed for daglig sparring med vores andre SCCM-konsulenter.

Dine faglige kompetencer

Vi forventer, at du har:
  • Relevant it-baggrund inden for Client Management og evt. softwaredistribution
  • Flere års erfaring med SCCM 2007/2012, MSI og APP-V
  • Solid viden om Windows 7 og 10
  • Viden om Active Directory og Group Policies

Dine personlige kompetencer

Vi forventer, at du er:
  • Kvalitetsbevidst og altid gør dit bedste for at yde en professionel service
  • God til at prioritere og skabe overblik - også i travle perioder
  • Troværdig og går forrest på løsning af opgaver
  • Imødekommende og god til at samarbejde

Vi tilbyder

  • Fastansættelse
  • Attraktiv lønpakke, der svarer til dine kvalifikationer
  • Pensionsordning, herunder sundhedsforsikring
  • Opkvalificering og certificering
  • Et godt sammenhold samt diverse sociale arrangementer
  • En arbejdsplads, som er førende inden for Client Management

Ansøgning

Kan du se dig selv som SCCM-konsulent hos Mansoft A/S, så send os din ansøgning og dit CV elektronisk.
Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Carl Johan Juul på tlf. 4547 4541/4221 2191.



Hvor: Storkøbenhavn Ansøgningsfrist: Løbende
Office 365- og Azure-konsulent

Vil du arbejde med de nyeste IT-teknologier for et af Danmarks førende konsulenthuse? Så er du kommet til det rette sted!

Mansoft A/S er et IT-konsulenthus med over 200 medarbejdere. Vi er i rivende udvikling både nationalt og internationalt, og for at kunne sikre vores kunder en fortsat høj kvalitet, søger vi nu nye kolleger, der kan levere den rette rådgivning og leverance af Office 365- samt Azure-løsninger til såvel private som offentlige kunder.

Dine primære arbejdsopgaver

Som Office 365- og Azure-konsulent hos Mansoft vil dine opgaver blandt andet omfatte:
  • Løsningsdesign, implementering og dokumentation
  • Sparring med kunden i forhold til at skabe værdi gennem rådgivning og teknologi
  • Deltagelse i og ansvarlig for pre-sales-aktiviteter.

Dine faglige kompetencer

Vi forventer, at du har:
  • Relevant it-baggrund og mindst 3 års erfaring med Windows Server platformen
  • Solid erfaring med rådgivning omkring forretningsmulighederne med Office 365 (gerne i Hybrid setup)
  • Teknisk erfaring inden for to eller flere af følgende områder:
    • Implementering af Azure AD, Azure AD Sync
    • Føderation, herunder ikke mindst ADFS
    • Konfiguration af Exchange Hybrid setup
    • Praktisk brug af OneDrive for Business
    • Intune
    • Konfiguration af SharePoint Online
    • Azure Pack
    • PowerShell
    • Skype for Business

Dine personlige kompetencer

Vi forventer, at du er:
  • Udadvendt og god til at skabe kontakt til andre
  • Troværdig og går forrest ved løsningen af opgaver
  • God til at prioritere og skabe overblik – også i travle perioder
  • Videbegærlig og sætter en ære i at levere det bedste resultat

Vi tilbyder

  • Fastansættelse
  • Attraktiv lønpakke, der svarer til dine kvalifikationer
  • Pensionsordning, herunder sundhedsforsikring
  • Opkvalificering og certificering
  • Et godt sammenhold samt diverse sociale arrangementer
  • Mulighed for at dele viden med nogle af de bedste konsulenter på markedet

Ansøgning

Kan du se dig selv som SCCM-konsulent hos Mansoft A/S, så send os din ansøgning og dit CV elektronisk.
Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Carl Johan Juul på tlf. 4547 4541/4221 2191.



Hvor: Over hele landet Ansøgningsfrist: Løbende
Microsoft IT-infrastruktur konsulent

Vil du arbejde med de nyeste it-teknologier for et af danmarks førende konsulenthuse? Vi søger flere IT-infrastruktur konsulenter over hele landet

Mansoft A/S er et IT-konsulenthus med over 200 medarbejdere. Vi er i rivende udvikling både nationalt og internationalt, og for at kunne sikre vores kunder en fortsat høj kvalitet, søger vi nu nye kolleger, der kan levere konsulentydelser til private såvel som offentlige kunder.

Dine faglige kompetencer:

  • Solid viden om Microsoft teknologier (MS server 2012R2/2016, VMware, AD, Exchange)
  • Flere års erfaring med arkitektur, installation, konfiguration, drift og fejlsøgning
  • Erfaring med migrering (ikke et krav, men vil være en fordel)
  • Du besidder en høj faglig stolthed og søger selv ny faglig viden og sætter en ære i at levere kvalitet frem for kvantitet
Vi forventer, at du har erfaring inden for mindst 3 af nedenstående kompetenceområder:
  • Arkitektur og design af infrastruktur
  • Drift af traditionelle Microsoft-server-miljøer
  • Virtualisering enten via Hyper-V eller VMware
  • Etablering og drift af Active Directory samt Group Policies
  • Back up samt overvågning
  • Exchange

Dine personlige kompetencer

Vi forventer, at du er:
  • Udadvendt og god til at skabe kontakt til andre
  • Troværdig og går forrest ved løsningen af opgaver
  • God til at prioritere og skabe overblik – også i travle perioder
  • Videbegærlig og sætter en ære i at levere det bedste resultat
  • Top motiveret og super professionel

Vi tilbyder

  • Fastansættelse
  • Attraktiv lønpakke, der svarer til dine kvalifikationer
  • Pensionsordning, herunder sundhedsforsikring
  • Opkvalificering og certificering
  • Et godt sammenhold samt diverse sociale arrangementer
  • Mulighed for at dele viden med nogle af de bedste konsulenter på markedet

Ansøgning

Kan du se dig selv som IT-infrastruktur konsulent hos Mansoft A/S, så send os din ansøgning og dit CV elektronisk.
Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Carl Johan Juul på tlf. 4547 4541/4221 2191.



Hvor: Aarhus- og Trekantområdet Ansøgningsfrist: Løbende
Deployment specialist

Vi automatiserer software installation hos Danmarks største virksomheder og søger flere kolleger der kan udvilke MSI og AppV installationspakker

Mansoft A/S vækster kraftigt og vores jyske kunder efterspørger dygtige konsulenter på deployment-området. Har du flere års erfaring som deployment specialist, og kunne du tænke dig at arbejde for Danmarks førende deployment-hus? Så læs videre.

Dine faglige kompetencer:

Som deployment specialist kender du til alle kroge af Microsoft Windows. Du kender til Installshield Admin Studio, Wise Package Studio, Orca, SoftwareCentral Package Studio og du forstår at udvikle MSI-pakker i høj kvalitet. Du ved at test er vigtig for kvaliteten og du evner at analysere en log. Du kender til at lave deployment af MSI- og AppV-pakker i SCCM, Altiris m.m. Du kender til Powershell, VBScript og SQL.

Dine personlige kompetencer

Vi forventer, at du er:
  • Trives med at arbejde selvstændigt og sætter en ære i at levere høj kvalitet.
  • Kan kommunikere med kunderne og omsætte viden til kundernes fordel.
  • Formår at danne overblik og holde fokus, da man typisk vil lave pakker for flere kunder på én gang.
  • Taler flydende dansk og engelsk
  • Top motiveret og super professionel

Du vil blive en del af et erfarent applikationsteam på +30 konsulenter, der sætter en ære i at være bedst på området. Du vil blive tilknyttet vores afdeling i Aarhus, men du vil kunne køre ud fra egen bopæl i Aarhus- og Trekantområdet.

Vi tilbyder

  • Attraktiv lønpakke, der svarer til dine kvalifikationer
  • Pensionsordning, herunder sundhedsforsikring
  • Løbende uddannelse
  • Et godt sammenhold samt diverse sociale arrangementer
  • Danmarks dygtigste kolleger

Ansøgning

Kan du se dig selv som Deployment specialist hos Mansoft A/S, så send os din ansøgning og dit CV elektronisk.
Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Carl Johan Juul på tlf. 4547 4541/4221 2191.



Hvor: Storkøbenhavn Ansøgningsfrist: Løbende
Serviceminded IT-Supporter

Vi leverer professionel support hos Danmarks største virksomheder og søger flere kolleger med både 1st og 2nd level erfaring.

Mansoft A/S er et IT-konsulenthus med over 200 medarbejdere. Vi er i rivende udvikling både nationalt og internationalt og for at kunne sikre vores kunder en fortsat høj kvalitet, søger vi nu nye kolleger, der kan levere den rette IT-Support til såvel private som offentlige kunder i Storkøbenhavn.

Dine primære arbejdsopgaver

Som konsulent vil du skulle levere en solid og stabil support hos vores Enterprise kunder, om det er on-site eller i helpdesk. Det forventes at man er udadvendt, præsentabel, top motiveret og super professionel. Du vil blive en del af et dygtigt konsulentteam der har til opgave at:
  • Arbejde med 1st og 2nd level support
  • Udføre on-site support
  • Betjene en servicedesk og supportere via telefon og/eller mail

Dine faglige kompetencer:

Vi forventer, at du er:
  • Relevant it-baggrund med minimum 3 års erfaring inden for arbejdet i en helpdesk
  • Solidt kendskab til Microsoft teknologier, især i arbejdet med AD/GPO
  • Godt kenskab til ITIL principper og procedure
  • Erfaring i anvendelse af servicedesk systemer til registrering af requests/cases, vil absolut være en fordel

Dine personlige kompetencer

Vi forventer, at du er:
  • Serviceorienteret og forandringsparat
  • Ansvarsbevidst og går forrest ved løsningen af opgaver
  • God til at prioritere og skabe overblik – også i travle perioder
  • Videbegærlig og sætter en ære i at levere det bedste resultat
  • Top motiveret og super professionel
  • Vigtigst af alt er dog at du har et udpræget konsulentgen

Vi tilbyder

  • En travl og afvekslende arbejdsdag
  • Attraktiv lønpakke, der svarer til dine kvalifikationer
  • Pensionsordning, herunder sundhedsforsikring
  • Opkvalificering og certificering
  • Et godt sammenhold samt diverse sociale arrangementer
  • Danmarks dygtigste kolleger

Ansøgning

Kan du se dig selv som IT-Supporter hos Mansoft A/S, så send os din ansøgning og dit CV elektronisk.
Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Carl Johan Juul på tlf. 4547 4541/4221 2191.



Vi bruger cookies på vores hjemmeside. For at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på dette websted, skal du acceptere cookies. OK
BLIV KONTAKTET